5 Mayıs 2010 Çarşamba

Denizler aştım geliyorumBilirsin derdim seninleYolumdan döndüm kopuyorumBilirsin derdim seninleDenizler aştım geliyorumİster eğlen benimleYüzünü bi görsem yeterYolumuz ayrı biliyorumÖlmeden son bir defaBelini kavrasam yeterHadi gel buluşalımEski köprünün altındaKimseler görmesinMehtaba karşı uzanalımEski köprünün altındaKimseler bilmesinKimseler duymasın x2Denizler aştım geliyorumİster eğlen benimleYüzünü bi görsem yeterYolumuz ayrı biliyorumÖlmeden son bir defaBelini kavrasam yeterHadi gel buluşalımEski köprünün altındaKimseler görmesinMehtaba karşı uzanalımEski köprünün altındaKimseler bilmesinKimseler duymasın x2Hadi gel buluşalımEski köprünün altındaKimseler görmesinMehtaba karşı uzanalımEski köprünün altındaKimseler duymasınKimseler bilmesinKimseler duymasın

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa


More Free Music at MP3-Codes.com